8 Aralık 2010 Çarşamba

İLK SANATSAL FAALİYETİMİZ

Dğn akşam itibari ile ilk sanatsal faaliyetimize başlamış bulunmaktayız haftasonu parmak boyası almıştım Duru ya araya hastalık girince kalmıştı dün akşam keyfimiz yerindeydi ve oynayalım dedik ama ben boyaları alırken birde boya için uygun önlük almayı akıl edemediğim için ne yapsak diye düşündüm önce sonrada üzerindeki bu pijamaları boya kıyafeti olarak kullanamaya karar verdim öncelikle boya için uygun ortam hazırlamak istedim ve evde bulunan bir örtüyü artık boya örtüsü olarak ayarladık yere serdik sonra boyalarımızı getirdik sonra Durunun üzerini değiştirdik bu arada Duru meraklı gözlerle ve sabırla beni bekliyo etrafımda dört dolanıyo boyaları açtım önce süngerle kendi elimi boyadım ve Duru ya gösterdim kocaman bir gülücük belirdi yüzünde hemen sonra elini uzattı ıııhhh ıııh dedi hemen onun ellerini boyadım ve başladık resım çalışması yapmaya ama nasıl eğlendik uzunca bir süre oynadıktan sonra hadi artık bitttiii dedim ama Duru pek kabul etmedı bitsin istemedi ama sonra ikna ettim hadi gel banyoya gidelim ellerimizi yıkayalım diyince başka bir merak uyandı sanırım ilk sanatsal çalışmamızı yani kızımın el baskısını çerçeveletip saklamayı düşünüyorum.













4 yorum:

Selcen dedi ki...

yerim seniii meraklı miniikkk nasıl da bekliyo eli boyansın diye...:)
berayı bu şekilde hayal edemiyom ya
bi kere korkabilir, ikincisi de kaçar gider ellerini oraya buraya sürer :D:D

Fatma dedi ki...

canım gerçektende çok merak etti ne yapacağımı aslına bakarsan bende başta korktum elini ağzına götürür diye korkulan olmadı fırsat kalmadı elini ağzına götürmek için :)

Ömer Tuna dedi ki...

Bu parmak boyasına hasta oluyorlar hiç bıkmadan hergün yaparlar herhalde Duru'nun ellerine sağlık pek güzel çalışmış

Fatma dedi ki...

bıkmak ne kelime hadi bittiiiii dedim bırakmak istemedi
teşekkür ederiz