10 Aralık 2010 Cuma

Duru prensesin köşesi

İstedimki Duru oyuncakları ile biryerde oturup oynasın oranın kendisine ait bir köşe olduğunu benimsesin bu vesile ile şimdilik idareten bu köşeyi uygun gördüm hemen yere kalınca bir minder üzerinede kalınca battaniye örttüm tepede sarkan çarşaf ara sıra çadır oyunu oynamak için yaptım ara sıra kapatıp içinde oynuyoruz çok hoşuna gidiyo şimdilik sevdi kendi köşesini ama aklımda onun için oturduğumuz odada daha güzel bir köşe hazırlamak var en kısa zamanda onu yapıcam yandaki dolabıda onun için oyuncak dolabı yaptım oyuncaklarını oraya yerleştiriyoruz birlikte.





bu kartları elinden hiç düşürmüyo ve onlar sayesinde emmaa (elma)diyoruz hatta dün akşam mutfakta yenilmiş bir elma çöpünü görmüş bana anne emmaaa diyodu.


2 yorum:

Selcen dedi ki...

ya fatma yaa duru ne kadar da uyumlu bir bebek maşallah...ne yapsan ayak uyduruyo valla beray kaostan yana :))))

Fatma dedi ki...

duru da zaman zaman kaos peşinde oluyo selcencim hepsi aynı bu kuzucukların sen bakma beroşumda uyumlu maşallah.