4 Aralık 2010 Cumartesi

Arabul Oyuncağımız

Gecen akşam Duru uyurken hazırladım kutuyu gecenin bir yarısıydı yani Duru uyanıkken pek mümkün olmayacaktı çünkü başta ne olduğunu anlamaya çalıştı ben nasıl oynayacağımızı gösterdim kapakların altına çeşitli küçük oyuncaklar saklayarak bulmasına yardımcı oldum fakat daha sonra Duru oyuncakları kendisi saklamayı seçti her kapağı tek tek inceleyip içersine bir nesne koyup çıkardı hatta bir ara o küçücük kapaklardan birinin içine kafasını sokup kutunun içinimi inceledi yoksa oraya koyduğum minik ördeğinimi aradı bilemiyorum ama çok eğlendiği her halinden belliydi bu oyuncağı daha önce Ayşe hanım kendi çocukları için yapmış ordan ilham alarak yaptım bende zaten Arabul makinesi





hımmm nerde bu ördek ya içeriside çok karanlıkmış yahuu





aaa ne güzelmiş bunlar bakıyım çıkıyomu biraz uğraşırsam çıkarabilirim sanırsam



işte oldu nasıl çıkardım ama annemde baya uğraşmış bunları takarken

Hiç yorum yok: