4 Aralık 2010 Cumartesi

Çadır yaptık

Duru perdelerin arkasına saklanarak ceeeeee yapmayı çok seviyo.Aklıma ona bir çadır yapmak geldi daha önce bloglardan birinde okumuştum ama şuan aklıma gelmedi nerde okuduğum.Salondaki iki koltuğu sırt sırta verip üzerine kocaman bir çarşaf gerdim tabi babamız evde olsaydı koltukları çekme işi daha kolay olacaktı.Duruda meraklı gözlerle benim peşimde dolanıyo sonunda derme çatma gecekondu çadırımız hazır oldu içersinede küçük bir el feneri koydum aydınlatması için ışıkları kapadım Duru birden gözlerini kocaman kocaman açıp bana sarıldı etraf karanlık olunca hemen el fenerini yaktım bu kezde kocaman gülücükler attı ben çadırdan çıkıp koltuğun kenarına uruyorum tıkkkk tıkkk tıkkkk diyede sesleniyorum Durunun o anki heyecanı görülemeye değerdi sevinçten resmen deliye döndü kahka krizine girdi sonra ben içeri girince kahkahaları basıyo bu sefer diğer taraftan o çıkıyo tığğğğ tığğğğğ diyo içeri dalıyo koltuğa vuruyo nasıl sevdi bu oyunu anlatamam bilseydim çok önceden oynardık sanırım en sevdiğimiz oyunlar arasında yerini aldı evde çadır kurma birde elimle gölgeler yapıyorum kuş yapıyorum gakkk gakkkk diye konuşuyorum oda ellerini oynatıyo bana bakıp ve sonra birden Duru gelip bana kolları ile sıkı sıkı sarılıp dudaklarımdan yanaklarımdan boynumdan öpmeye başladı annemmmm annemmmm diyerek annem demesi harikadır bu arada özellikle nn harflerine bastıra bastıra söyler Canımın içi bir çarşafla bu kadarmı mutlu olunur senin bir gülüşün benim için ömre bedel güzel kızım.


çadırımın üstüne şıppp dedi damladı


 anneye yardım eden Duru çarşafı çekiştirirken


burasıda çadırımızın içi



aaa burda bişey var bi bakalım neymiş


hımmmm ışıklı bişi ne güzelmiş çadırımızı aydınlatıyo




yerine geri koyayımda ışığımız sönmesin


anne bak yüzüme tuttum feneri bu arada içerisi karanlık elfeneri Durunun yüzünü aydınlattı


sevinç naraları atarken


seni çok seviyorum güzel kızım

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

gülüşleri bir ömre bedel sahiden de..

tuğba gül dedi ki...

biz bunu minderlerle yapıyoruz sanırım bu daha kolaymış:D

Adsız dedi ki...

Ay bayağııııı sevinmiş ama poz vermeyide öğrenmiş yerim ben onu yerimmmmmm:DD(Nazlı)