25 Kasım 2010 Perşembe

İyiki doğdun mucize meleğim....

29 Ağustos 2009 bir yaz sabahıydı dünyaya merhaba dediğinde daha çok uzun zaman vardı oysaki gelmen için
erkendi hemde çok erken…
Apar topar seni almak istediklerinde içimden o buz gibi odaya gözlerimde yaş ve dudağımda
tek bir cümle ile girdim LÜTFEN KIZIMI YAŞATIN
Gözlerimi açtığımda bedenimin her yanında kablolar vardı ve gözlerimde yaşlarla KIZIM
YAŞIYORMU diye sordum ilk önce
Hayal meyal hatırlıyorum kızın yaşıyor merak etme diyenleri hiçbirine inanmıyorum çünkü KIZIM
yanımda değildi diğer annelerin yanındaydı oysaki..
Baban geliyor yanıma buğulu gözlerle Karıcım Kızımızın yanından geliyorum çok tatlı ufacık
kapkara saçları var boyuda senın gibi uzun boylu olacak belli diyor ve eliyle işaret ediyor bu kadar
boyu diye…
O an inanıyorum kızımın yaşadığına ve oan kapıyorum gözlerimi tatlı huzurlu mutlu bir uykuya
Küçücük bir küvezin içinde günlerce yaşam savaşı verdin o minnacık bedeninle günler sonra
ilk karşılaşmamız seni ilk görüşüm bir odada bir sürü küvez hemşire işte şu arkada olan sizin
kızınız diyor uzakta göremiyorum yüzünü ama sesleniyorum sana kızımm canımm herşeyim
bak ben geldim annen geldi diyorum ve o an o minnacık ayağını havaya kaldırıyosun kablolar
takılıydı bedenınde küçücük bedeninde ne işi vardıki onların ama sende hissettin annenin geldiğini
bana selam verdin..
günlerce acı ve hasret ile gözyaşları ve dualarım ile bekledim seni.
ve seninle ilk buluşmamız seni bu kadar yakından ilk görüşüm yanına aldılar beni hadi bakalım
annesi değiştir bakalım kızının altını dediler inanamadım o an nasıl anlatılır bilmiyorum
kalbim fırlayacaktı yerinden ellerim kan ter içindeydi zangır zangır titriyodum yanına geldiğimde
allahım bu benim kızım mı diyordum gözlerimde yaşlarla…
çok miniktin küçük bir serçe gibiydi bedenin pamuk gibiydi tenin dokunmaya kıyılmazdı bu bedene
boğazımda bir şeyler düğümlendi sadece seni seyrettim ilk defa bu kadar yakından.
o günün sonunda kızınız taburcu dedilerr inanamıyoruz babanla birlikte sevinçten deliye dönüyoruz.
belliki artık o küvezin içinde durmak istemiyordun bende seni orda bırakmak istemiyordum artık
seni ilk kez taburcu olduğun gün kucağıma alıyorum yani tam doğduktan 32 gün sonra
ellerim titriyor heyecandan bu nasıl bir duygudur bu nasıl bir
MUCİZEDİR YARABBİM
senin adın MUCİZE aslında
Mucizemissin bizim
Yaşam kaynağımız
hayat ilacımız
Cennet kokulu meyvemiz
O minnnacık bedeninle gösterdin hepimize yaşama nasıl sıkı sıkı tutulacağını
benim minik Mucizem
DURU kızım
Çok zor günler geçirdik seninle hastane köşelerinde allahım beterinden saklasın geldi geçti bitti
sonunda kavuştukya birbirimize
Güzel gözlü KIZIMMM
gözlerini dünyaya açtığın gün öğrendin bu hayatın ne kadar zor olduğunu ama hepimizede gösterdin
Hayat zorda olsa onu yeneceğini ve hayatın yaşamaya değer olduğunu
İyiki geldin erkende olsa iyiki geldin Mucize meleğim….
boğazım düğümleniyor gözlerimden yaşlar boşalıyor şuan yaşanan onca acı hüzün kötü günler
nasılda geride hemde çok geride kalmış meğersem 1 yıl olmuş sen dünyaya MERHABA diyeli
ALLAHIM ŞÜKÜRLER OLSUN SENİ BANA BENİ SANA ve HER İKİMİZİ BİRDEN BABANA
BAĞIŞLADIĞI İÇİN
İYİKİ DOĞDUN MUCİZE MELEĞİM
İYİKİ DOĞDUN CENNET KOKULUM
İYİKİ DOĞDUN KINALI KUZUM
ÖMRÜN UZUN SAĞLIKLI MUTLU OLSUN….
CANIMIN CANI ÖMRÜM KIZIM

2 yorum:

cerin teyse dedi ki...

yine yine yine gözyaşlarına boğdun beni...

SAHİCİ dedi ki...

ya fatmaaaa,yapma şunu psikolojimi bozdun yinee,nasıl ağlıyorum şuan yaaa!!!!!!!!! sinriim bozuldu,herkes bana bakıyo yaaa:(